110630

Håller på att städa ihop allt på jobbet. Avdelningen ska flyttas så alla grejer ska packas ihop i lådor. Känslan jag har i kroppen är lättnad. Det känns som att jag städar bort all skit som varit här under det senaste året. Det är helt otroligt vad som hänt sen februari förra året. Satt och tänkte på det i bilen i morse. Helt galet vad intensivt allt har varit. Nu städar jag bort B för gott och lämnar det här stället med alla dess minnen. Dom bra minnena finns kvar, det måste dom få göra. I dagsläget är jag glad för att det blev som det blev. Jag är starkare än nånsin och går med huvudet högt. Inga hemligheter, inget hysch hysch. Jag har ryggen fri åt alla håll. Sanningen kommer alltid fram i slutändan.


Att vakna på morgonen, pussa på R och sedan se honom titta på mig och bara le, är en underbar känsla. Då jag har båda mina pojkar nära är jag fulländad. Då finns det inget i världen som jag önskar. Då har jag allt som är viktigt nära.

R ger mig allt som dom aldrig gav mig.

<3 Jag är påväg mot en ljusare framtid med Rickard och våra underbara barn. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0