110525

Tack för att du finns för mig när jag har det svårt
Precis som jag sa har du känt att livet kan va svårt
Inte känt dig så länge men du är helt underbar
Är jag värd att ha en vän som du? Ge mig ett svar

Du vet hur det kan vara och du vet hur jag har det
Förstår som ingen annan för du har en gång klarat av det
Vart med om samma sak, klarat ut din fel

Det måste vara ödet att jag träffade just dig
Kvällen som jag var så ledsen, tröstade du mig
För när jag tänker på dig så blir jag glad
Du får mig att vilja klara en till dag

Du får mig vilja leva när jag inte orkar mer
För du är en sån kille som ser det ingen annan ser

Det var nära jag flydde lämna mitt liv åt döden
Då kom du in i livet som en räddare i nöden
Du får mig tänka klart på allting som är positivt
Istället för att tänka på allt det som är negativt

Du kämpade så länge för att bli helt okej
Och nu när du mår bättre så hjälper du mig
Du är min hjälte och jag ska aldrig glömma dig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0