"Vad du är vacker Cecilia Lind"

Det här inlägget ägnar jag åt en kvinna som vet precis hur jag känner mig just nu. Hon kan sätta ord på alla mina känslor som jag känner. Hon har varit i samma sits själv. Hon är min största ängel just nu, hon hjälper mig att flyga genom alla hennes kloka svar och råd.

Hon har funnits i mitt liv sedan barnsben och vi har hela tiden gått hand i hand genom livet även om vi inte alltid varit varandra nära. Vi har inte alltid haft lika åsikter och visst har vi bråkat genom livet. Men jag tror att vi blivit äldre och klokare och kan nu igen hitta tillbaka till varandra på ett helt annat sätt.




"Jag har varit med om samma sak så jag förstår precis vart du står gumman. Du kommer komma ikapp mig känslomässigt och då kan vi läka ut det sista tillsammans tills vi mår fullt bra igen och är oss själva."

Hon är min stjärna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0