Du kom in som en prins i mitt liv och räddade mig.

Sen första gång vi träffades så såg jag dig direkt. Du kramade mitt hjärta så det formades perfekt.
När du såg mig in i ögonen så kändes allt så bra. Den glädjen som jag kände är den jag alltid velat ha.
För vi passade perfekt som den pusselbit som fattats. Du var så fin så jag nästan tappa andan.
Det lyckosrus du gav mig var inte bara för stunden, det finns kvar än idag och gör min glädje så enorm.
Du har förtrollat mig och väckt upp min tro på att kärlek existerar och inte är något ont.
Det går inte att beskriva exakt hur jag känner för mina känslor bara växer och växer.
Jag ser bara en framför mig och det är du.
Det finns tusen andra men ingen lika bra som du.
Du är den som fått mig tro på kärleken.
Sen du kom in i mitt liv har jag vågat mycket mer. Jag har vågat tro på livet och att under kan ske.
Du har hjälpt mig stå på egna ben, öppna ögonen och inse att jag är mycket mer värd.
Den kärlek som du ger mig får mig le varje dag. Du är allt som jag önskat, du får mig att må bra.
Du gör mig lycklig ända in i själen, du ser mig på riktigt för den jag är.
Sen säger du alltid dom där tre orden till mig, jag vill skrika rätt ut att jag älskar dig.
Kan aldrig nånsin beskriva hur jag känner men din närhet från dig känns som den bränner.
Och varje gång jag ser dig hoppar hjärtat till, jag hoppas att jag föralltid får vara din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0