BM besök

Blodtryck: 130/60
SF mått: 32
Vikt: +10kg
Hjärtljud: 152

Sf måttet låg en aning under "normalstrecket" men inget hon tyckte var oroande. Kan vara så att pytte sjunkit ner. Huvudet fortfarande nedåt, fortfarande ruckbart.

Idag sjukskrev jag mig själv den sista tid som är kvar innan ledighet. Att ha det jobb jag har där jag inte kan sitta still en sekund knappt fungerar inte med de sammandragningar som följer... Så idag bestämde sig min kropp och min hjärna att ha samma åsikter. Då beslutet väl är taget kan jag nu börja fokusera på Att ta det lugnt och vila. Rickard har tjatat på mig länge om att jag ska stanna hemma, men tjurig som jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0