Måndag, denna måndag

Igår fyllde min stora prins år. Ett år klokare. Det blev smörgåstårta till middag. Vi var och tittade då han spelade match, han är så fin att titta på ;)
Alvin lekte runt med Freya, han hade roligt!

Idag är det måndag igen och jag är tröttare än tröttast... Blir en tidig kväll ikväll om jag ska orka upp kvart i sex imorgon bitti. Ska bli skönt med ledighet snart även om jag älskar mitt jobb. Men det tar på kroppen att jobba med barn hela dagarna... Hade varit en annan femma om jag satt på ett kontor dag ut och dag in. Då hade jag nog jobbat till dagen bebis vill ut! :-P

Det ska bli skönt att få rå om lilleman lite extra då vi blir lediga också.
Han längtar så efter bebisen, han frågar dagligen när den tänker komma ut och tjuter av förtjusning då jag säger att den kommer ut då snön har försvunnit. Han kommer bli den bästa storebror!

Idag går vi dessutom in i vecka 34, tiden springer iväg ibland känns det som, fast ändå inte.

Den här veckan är fullspäckad med allt ifrån jobb, kvällsmöte, träningar och kalas. Känns som att jag kommer vara helt slut på fredagkväll.

Nu blir det att inta soffläge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0