Onsdag kväll

Vid elva messade jag brorsan och frågade om han ville hjälpa sin tjocka syster att veckohandla, det ville han så gärna! Kändes skönt att ha honom med så jag slapp bära. Jag börjar lära mig att ta hjälp eller vänta tills Rickard kommer hem ;) känns dumt att ha ihjäl kroppen i onödan nu sista tiden... Jag är ju faktiskt hemma för att vila. Då jag kom hem la jag mig i soffan en stund. Vid tre drog jag och hämtade min man så han kunde åka och gadda sig. Lite miner gjorde han, även den hårdaste har en smärtgräns ;-P

Men fint blev det! Och om några veckor får vi båda åka dit och gadda in nästa barns namn :)

Har hunnit tvätta rätt mycket också idag. Jag tar lite i taget, så hinner kroppen med.

Jag inhandlade även lite nödvändigheter till pytte såsom blöjor och andra grejer. Imorgon blir det nog att köpa skötbord, hann inte med det idag. Efter det är nog allt klart för uppställning här hemma. Men det får vänta nån vecka till :-)

Imorgon blir det att fräscha upp de delar på Barbapapakroppen som jag kan. Lite fin måste man få känna sig även om man är stor som ett hus! Så det blir att fixa naglar imorgon, som jag längtat! Har man en gång börjat med det går det inte att vänja sig av med, inte för mig iaf ;-)

Det är sån stor skillnad bara på de här två dagarna jag varit hemma. Jag orkar betydligt mer och känner mig inte totalt slut i kroppen. Men det är klart, jag får göra allt i mitt tempo och kan vila när jag vill. Hade en del onda Förvärkar idag mitt på dagen, men med lite vila gick det över.

Nu ska jag invänta min babe som är och tränar. Så vi kan mysa en stund innan vi somnar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0