Pytteuppdatering

Nu är det 5 veckor kvar, förhoppningsvis kortare tid. Vi vill ha vår bebis nu!!:)

Jag mår, förutom de rackarns sammandragningarna, bra. Jag känner inte av foglossningarna alls längre. Känns riktigt skönt! Sammandragningarna blir mycket mycket bättre om jag vilar så sista tiden nu blir förhoppningsvis superbra!
Jag kan känna av något svullna fötter och händer om kvällarna, om jag är uppe sent, men annars kan jag fortfarande ha min ring och mina högklackade älskade skor.

Pytte rör sig som vanligt. Nu kan man känna en fot eller rumpa sticka ut lite här och där. Mysigt! Snart är det lilla knytet ute!

Ska börja fixa ordning lite smått till lill*n nu också. Beställde bilbarnstol igår så det är färdigt.

Nu blir det vila en stund sen köra igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0