Söndag

Jag gick och la mig vid halv tio igår, samtidigt som babe åkte och jobbade. Han kom hem vid fyra tror jag, väckte mig med en massa pussar och kramar och en kärleksförklaring som hämtat ur en film. Jag hitta den bästa :)

Vi sov till tolv idag, så jag har sovit i mängder. Välbehövligt.
Sen har vi varit och tvättat bilen och fyllt på olja och alla såna saker som behövs göras. Middag blev det på filgränd med gänget, grillat med hemmagjord Klyftpotatis, sås och sallad. Första grillningen i år. Gott var det!

Nu sitter killarna och spelar FIFA medan jag och Sandra försöker smälta maten fortfarande.

Snart blir det hemgång för mys i soffan framför en film. Det är det bästa som finns, med den bästa som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0