Torsdag

"One day, someone will walk into your life and make you see why it didnt worked out with anyone else"

Tack för att du klev in i mitt liv och är här för att stanna. Så mycket kärlek som du ger mig varje dag. Du har dina fel och brister, liksom jag. Du gör inte allting rätt, precis som jag. Men tillsammans fixar vi allt som blev fel och går vidare du och jag.

"Jag trodde jag visste vad kärlek var, tills jag träffade dig".
Du har gått från den hårdaste båten i sundet till att bli den mjukaste och mest omtänksamma. Kärlek kan göra underverk, då man träffar den rätta som ger en det motstånd, stöd och kärlek som man behöver.

Alla säger att du har förändrats sen du träffade mig. Jag vet inte hur du var innan, även om jag har hört en hel del. Tur jag är tjejen som skiter i vad alla andra tycker och vill bilda mig en egen uppfattning, annars hade vi inte suttit här. Tillsammans med vår lilla familj och ett knytte påväg. Du gör mig till den lyckligaste kvinnan, varje dag.

Du är min kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0