6 månaderskontroll

Imorse var vi till BVC. Gumman vägde nu 7085g och var 67 cm lång. Doktorn kikade på henne och allt såg bra ut. Han tyckte hon var väldigt fin! Sen fick hon sprutorna... Trodde det skulle bli som förra gången men det gick faktiskt bättre idag. Hon grät lite men det gick över fort. Alvin gjorde även om syntestet och det såg bara bra ut! Känns skönt.

Rickard följde med men drog till jobbet direkt efter. Så just nu sover BÅDA barnen, den här lilla ensamtiden är välbehövlig just idag. Vet inte vad som hänt men båda två är väldigt mammiga just nu.... Jag älskar mina barn men ibland är det påfrestande att båda vill vara uppi mig hela hela tiden.

Då trollen vaknar ska vi dra iväg till affären och handla lite.

Och på lördag ska jag äntligen få klippa mig! Som jag längtar. Min risbuske till hår är inte nån vacker syn, jag går mest i mössa nu för tiden.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2012/pic_50c5d7909606ee3db2c6bac5.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2012/pic_50c5d7909606ee3db2c6bac5.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0