Annandagjul

Snart är julen över. Känns faktiskt skönt och jag är redan taggad på att plocka bort den. Alvin kommet idag och då blir det lilla julafton. Han har så mycket julklappar! Han måste ha varit riktigt snäll i år. Eller kan man kalla det bortskämd?

Alice fick inte så många, vilket inte behövs heller. Det kommer år fram över då julklapparna blir fler och dyrare.
Hon fick iaf: kläder
Lite leksaker
En pulka(som vi ska inviga idag:)).

Jag och Rickard fick extremt mycket pengar i julklapp ifrån olika släktingar så vi får se vad vi ska inhandla nästa gång. Eller om vi gör nånting tillsammans.
Vi köpte ett Wii igår iaf med Mariokart spel och ratt. Det blev som en julklapp till hela familjen. Tror Alvin kommer bli glad!

Snart är det dop. Imorgon ska vi träffa prästen för att gå igenom den kommande dagen. Känns spännande!

Pappa, min ängel, har även lagat vår bil såhär vid jul. Så imorgon tar jag med mig barnen och kör en drop in besiktning så är den fit for fight ett år till.

Den här julen har varit extra jobbig. Mest för att vi har Alice nu men Alvin var inte med oss. Det var som att familjen inte var hel... Nånstans. Ser fram emot nästa jul då alla är samlade <3

Nu ska vi stoppa i oss nån lunch/frukost och sen dra iväg på mellandagsrean. Kläder till dopet ska inhandlas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0