Fredag

Igår klockan 10 hade jag klipptid. Så jag lämnade älsklingen och gumman hemma och drog iväg. Rätt skönt att få bli ompysslad själv för en gångs skull. Hon klippte inte så mycket utan klippte mest ihop det så det blev nån slags frisyr efter förra gångens missöde. Jag är nöjd! Då jag var färdigt så kom mina hjärtan ner på stan och mötte upp mig. Så gick vi och åt lunch tillsammans. Rickard drog sen vid 12 då han hade match. Då kom Sandra ner på stan och fortsatte äta lunch med mig och Alice. Sen gick jag på stan med henne fram till halv fyra då hon drog tillbaka till jobbet och vi skulle åka hem men åkte och kikade på sista minuterna av Rickards match istället. Han fick en rejäl smäll på nacken i slutet av matchen så han kan knappt röra sig idag... Hoppas det går över snart. Då vi kom hem myste som vanligt i mängder. Alice somnade runt åtta, hon fick sova med mig i soffan. Mys!!! Vi gick till sängen vid 22 och jag somnade direkt. Vaknade vid 03 av att Rickard kom hem( han hade haft firmafest). Han kom och kröp ner bredvid mig och vi somnade nästan på en gång.

Idag blir det en lugn hemmadag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0