"Little things"

Jag och Alice klev upp vid 09 idag. Hon har sovit jättedåligt inatt så vi var himla trötta båda två... Idag har vi inte varit utanför dörren nånting, kallt ute! Vi har myst här hemma. Jag har börjat storstäda inför julen. Känns skönt att ha börjat.

Alice har haft en väldigt jobbig eftermiddag... Hon har inte velat gjort annat än att vara i famnen och bli buren. Det är inte alls likt henne. Märkte sen att hon är snorig och hängig.. Hon har knappt velat ha nån mat idag heller. Hon sover oroligt. Så nu ligger hon här bredvid oss i soffan uppallad med kuddar så hon inte blir så tät i näsan. Får se hur natten blir. Kanske blir en natt på soffan för mig och gumman, så Rickard får sova så han orkar jobba imorgon.

Det blir dock en tidig kväll för oss också. Nu kom älsklingen med mackor till mig så nu blir det film. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0