Luciafirande

Rickard tog ledigt idag så vi kunde fira lucia tillsammans. Kärlek <3
Jag och Alice klev upp kring halv sju. Alvin hade tydligen krupit in mellan oss inatt så han och älskling snusade gott då vi klev upp. Jag ställde iordning frukost. Pojkarna kom upp vid halv åtta. Då vi precis missat julkalendern ställde vi upp ipaden på bordet och såg julkalendern där medan vi åt frukost. Alvin tyckte det var mysigt!

Efter frukosten tog vi oss alla en promenad till förskolan med Alvin. Alice somnade såklart i vagnen och sov från 08.30 till 11.30!!!!(?) hon brukar aldrig sova så länge på dagen. Alvin fick åka Bob. Vid 13.30 gick vi till förskolan för att se Alvin lussa. Dom var så fina! Det blev lite fika och lite lek innan vi gick hem. Alice somnade på två röda i vagnen vid 15. Mycket intryck!
Älsklingen gjorde middag och efter middagen la jag mig i soffan, blev så jäkla trött. Somnade(såklart..) och då jag vaknade hade Rickard badat båda barnen, satt på dom pyjamas och borstar Alvins tänder. Såna små saker är kärlek för mig <3 sen drog han på träning och jag la mina små hjärtan.

Nu sitter jag och väntar på att Rickard ska komma hem så vi kan mysa lite i soffan innan det är sängdags! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0