Måndag

Idag har Rickard varit ledig och vilat sin nacke. Det har blivit betydligt bättre. Känns skönt att det då troligtvis inte är nåt allvarligt. Jag har gått och blivit dunderförkyld, det spänner över hela näsan och runt ögonen. Tät i näsan och ont i halsen. Hoppas det går över innan jul.

Vi har ändå idag tagit oss ut och storhandlat inför julen, gissar på att alla andra ska handla i slutet av veckan och då vill inte vi trängas. Jag har även bakat smörkola och knäck. Inte ens då jag är sjuk har jag ro att vila...

Nu blir det till att se julkalendern i sängen med min älskling innan vi ska sova. Mysigt värre!! <3

Han gör mig lycklig. <3

Och att ett litet sms kan få en att förstå att man faktiskt betyder nåt i nån annans ögon värmer hjärtat. Tack!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0