"Oledolyckan"

Natten har faktiskt gått himla brA trots att Alice varit riktigt snorig. Jag la en kudde under hennes madrass sen sov hon bra enda från 00 till 04. Då åt hon lite sen sov vi till 08. Då åt hon lite sen drog vi iväg till tandläkaren. Allt såg bra ut tyckte hon tills hon såg att en av mina framtänder nere såg lite grå ut. Så hon tog nå röntgenbilder och då kom det fram att jag har en inflammation vid tandroten. Så det blir rotfyllning i januari nån gång. Jag har under mina 24 levnadsår inte haft ett enda hål, aldrig borrat. Så jag ser inte fram emot det... Men jag hade inga hål den här gången heller!! :-)

Alice var så duktig hela tiden. Satt i vagnen och tittade på.

Jag har även ställt Alice i förskolekö. Känns skönt att ha gjort det även om det är länge kvar. Så slipper man tänka på det och hinna glömma bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0