Torsdag

Klockan är 9 och jag har redan hunnit slänga i tvätt och färgat håret. Så nu ligger jag i soffan med Alice sovandes på min mage. Klockan 15 ska jag på utvceklingssamtal på Alvins förskola. Då älskling kommer hem ska han bara duscha sen drar vi iväg på julbord. Tanken var att vi skulle ha barnvakt till Alice och gå själva men då bilen gick sönder igår(suck) så tar vi med henne. Det tar så mycket längre tid med buss och den tiden har vi inte. Nu får hon följa med och så kan hon somna i vagnen påvägen hem, då somnar hon inte så sent ändå.

Imorgon kommer Alvin, äntligen! Men han åker igen på söndag... Han firar jul hos Kristian i år. Men då har vi honom på nyår.

Nu tror jag att jag ska slumra en liten stund jag med. Så kanske förkylningen försvinner nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0