Då var det måndag igen... 20 februari

Veckorna går fort tycker jag.
I fredags kom äntligen lilleman hit igen. Jag kan inte vara mer än stolt över honom! Älskade barn.

Pytte lever om som vanligt. Magen växer. Tycker dock inte den är i vägen än, så det känns skönt :)

Var ute och skottade snö idag. Dumt gjort tänkte jag för mig själv då jag gjorde det. Tänkte att min rygg skulle skrika på mig efter det, men icket. Känns skönt. Har faktiskt inte känt av fogarna på länge nu. Bara att njuta så länge det varar, man vet aldrig om det tänker vända!

Så nu njuter jag av varje dag som gravid, fast jag måste få säga att jag önskar ibland att magen var större :) tycker inte att magen syns värst mycket om jag har stora tröjor på mig. Lite tråkigt. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0