Lördag 25 februari

Rickard åkte kvart över fem imorse. Jag och lilleman klev upp runt 07. Vi har haft mysmorgon som alltid dessa helgdagar. Varför stressa?

Egentligen är det Ks helg med lilleman men han kunde inte ha honom. Inte mig emot!! Det blir dock så jobbigt dessa gånger han inte kan ha honom. För då är han här tre helger i rad och sen då han inte ska vara här fjärde helgen blir allt bara jättejobbigt... Men jag får ju en massa extratid med honom och det tackar jag aldrig nej till!

Rickard är som sagt borta. I Borlänge. Sista bortamatchen för den här säsongen. Känns riktigt skönt om jag ska vara ärlig. Då är han på hemmaplan hädanefter om helgerna.


(jag kunde dö för dig, nu är du som död för mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0