<3

När jag träffade dig var världen upp och ner. Allting var oklart. Du kom, du blev min hjälte. Du hjälpte mig stå rakt upp. Båda fötterna på jorden. Jag har alltid vetat vägen men du hjälpte mig att gå. Jag vågar stå för mig själv och vara stolt för den jag är. Du har ändrat något stort i mig men jag vet inte vad det är.

Mina rop har blivit hörda, jag har nått fram. Till en dröm jag i flera år inte trodde fanns. Även idag kan jag inte förstå vad som hänt. Varje gång du går ifrån mig, vill jag har dig nära igen.

Du fick mig börja älska mitt liv. Jag är din i alla lägen. Du har rest mig upp varje gång jag har ramlat. Du är min andra del, fast den bättre halvan. Jag är lyckligast i världen.

Jag hittade ett skäl till att fortsätta kämpa, var redo att ge upp men du fick mig att vänta. Jag sökte efter lyckan i alla dessa år, Gud vet vad jag har letat. Sen fann jag dig och ett år har snart passerat. Det bästa i mitt liv, jag är så glad att du rört vid min själ.

Jag var vilse men du ledde mig på rätt väg. Du håller min hand och du vet när jag behöver dig. Jag hoppas att du aldrig kommer släppa mig.

Om jag mår dåligt, bara säg att allt blir bra. För jag litar på dig. Du har visat mig kärlek, att jag duger som jag är.

Tänker tillbaka på första gången vi träffades och nu står vi här. Jag är så glad att jag träffade dig, vi får tacka Frida. Jag var nere på botten men nu är lyckan på max.

För mitt liv var ett spel men jag vann den dagen. Jag förlora ingenting, jag vann mitt liv tillbaka.

Jag älskar dig Rickard Söderqvist <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0