Fredag 9 månader med hjärtat <3

Idag har varit en bra dag. Alvin har mått bra och ätit igen :) vi har hunnit städa hela lägenheten och varit på shoppingrunda med Frida och Freya. Vi fyndade en hel del till lägenheten. Känns bra att förnya lite!

Efter shoppingen åkte vi hem och fikade. Alvin och Freya lekte på medan Frida och jag fick prata en stund.

Det blev Tacos till middag, gott!

Nu sover både Alvin och pytte. Pytte lär vakna snart ändå :) h*n brukar göra det vid den här tiden :)

Jag och älskling myser en massa i soffan. Idag är det 9 månader tillsammans <3 känns som en evighet!

Det känns skönt att graviditeten har kommit in i andra andningen. För jag mår nästan oförskämt bra. Lite ont i ryggen då jag burit eller gått för mycket, men det vilas bort på nån halvtimma.
Pytte lever om i massor, vilket känns bra! Tycker inte att jag är särskilt stor heller. Får väl se hur det slutar :)

Se där, nu vaknade pytte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0