Min största kärlek <3

Jag måste bara få skriva om min älskade son.

Från att ha kommit till världen på ett utav de mest kaotiska sätt och sedan fått kämpa för att hålla sig kvar hos oss. Så kan jag inte annat än att vara så grymt stolt över min prins över vad han blivit idag. Den mest glada, spralliga, viljestarka men samtidigt harmoniska och lugna lilla skrutt som han är.

Kanske har jag haft tur som har fått denna underbara lilla kille. Jag kan inte annat än att njuta även om han också har sina dåliga dagar. Och jag är så stolt över honom över hur han tagit separationen mellan mig och Kristian. Visst har han protesterat vissa stunder men det har aldrig varit några större problem.

Tanken slog mig igår då jag gick och läste bok för honom i sin säng. Pussade honom godnatt och stängde dörren. Han svarade med: godnatt mamma, jag älskar dig! Ses imorgon!

Vad stor han blivit! Och snart blir han storebror! Pytte kan inte få någon bättre storebror. Han är så kärleksfull och vill alla väl. Kanske har han fått det av sin mamma? Hoppas han bara inser fortare än vad jag gjorde att man ska vara på sin vakt och att alla inte har lika goda intentioner som en själv.

Jag älskar dig Alvin! <3 världens bästa Alvin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0