Söndag

Rickard klev upp strax innan åtta, då precis kom Alvin in till oss också och ville kliva upp. Så min älskade man klev upp med honom så jag fick sova och han fick ensamtid med lilleman. Underbar är bara förnamnet på min älskling!
Behövde verkligen den där extra timman imorse. Då jag klev upp kramades vi alla i sängen en stund innan Rickard åkte iväg för att spela match.
Nu blir det mys för mig och lilleman resten av dagen!

Vi bara umgås och går omkring i pyjamas fortfarande, är det söndag så är det :)
Det är mycket pussel som hägrar för lilleman, och han är en riktig hejare på det med! Både på riktigt pussel och på telefonen.

Snart blir det lunch sen ska vi gå ut en sväng. Det här med att sova på helgerna har han gett upp, han börjar bli stor nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0