Ultraljud

Det var en fullt frisk liten pytte som var allt annat än villig på att vara med på bild. Den låg mest med ryggen emot oss. Vi fick några bilder men inget sådär klockrent.

Vi fick flytta tillbaka två dagar så BF blev nu 3 juni. Rätt bra räknat av oss ändå :)

Vi frågade om hon kunde se vad det st för kön men h*n låg med händerna mellan benen så det var svårt att se.
Hon gissade på tjej, just för att det såg rätt platt ut. Jag tyckte det såg ut som en tjej jag med.

Men vi kommer fortfarande säga h*n. För vi vet inte säkert.

Det var himla mysigt iaf och det var en ruskigt livlig liten pytte. Inte så konstigt att jag känner den så ofta och mycket.
Jag har dessutom moderkakan i bakvägg så H*n känns mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0