Amning inte alltid en dans på rosor

Jag vet att det finns dom som knappt har mjölk för att amma. Jag avundas dom inte då amma är det bästa som finns på alla plan :-) men det är inte kul att ha för mycket mjölk heller :/ resultatet blir spända, onda bröst. Då det rinner till hinner inte lillgumman svälja lika fort som det kommer vilket i sig bidrar till att hon sväljer mycket luft och kräks eller får ont i magen. Så amningen är inte en dans på rosor just nu, men vi kämpar på för att få den att fungera ordentligt :-) här ges det inte upp i första taget! Kunde jag få till amningen med Alvin trots enbart pumpning i två veckor medan han låg på sjukhus så ska jag fixa det denna gång med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0