Igår fick vi äntligen komma hem!

Igår fick vi komma hem. Väldigt skönt att sovs i sin egna säng må jag säga!!
Alice somnade vid elva igår, vaknade och åt rätt tätt mellan tolv och två. Sen sov hon från två till sex. Då vaknade hon, gav pappa en massa kärlek innan han åkte till jobbet, åt lite sen somnade vi om igen och sov till nio.

Rickard började sitt nya jobb igår, och då allt gått bra med förlossning och Alice kommer han ta ut sina tio pappadagar vid senare tillfälle. Vissa saker måste man göra även om man inte vill för att det ska bli det bästa möjliga i längden... Vi saknar honom alla timmar han är borta. Men då han är hemma är det pappa-dotter-mys prio ett! Dom är så fina tillsammans och jag kan inte önska mig en bättre pappa/styvpappa till mina barn <3

Livet är på topp trots trötthet! Imorgon kommer Alvin och är med oss medan Kristian jobbar. Rickard är ledig så vi ska ha en familjemysdag till tusen!! <3

Oj så jag saknar lilleman nu då lilltjejen kommit till världen. Han är den bästa <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2012/pic_205400155.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0