Måndag

Det har varit en riktig myshelg! Igår låg vi alla tre framför tvn och såg film hela dagen. Förutom avbrottet då vi åkte och storhandlade. Jag tvättade dessutom upp all tvätt.

Jag och Alice klev upp runt halv nio. Hon åt lite sen somnade hon kring 10.30 igen. Det är mysigt då hon är vaken :-)

Halv tre har vi tid för att skriva på faderskapet. Direkt efter det fick vi tid hos BVC. Känns skönt att få båda gjort samma dag :-) får vi se om hon växer som hon ska lillgumman. Men jag tror nog jag har mat så det räcker då hon redan nu kan ha storlek 56 på vissa kläder :-) sen har vi upptäckt att hon har stora fötter! Sockarna är för små och pyjamasar eller byxor med fastsydda "sockar" sitter bra överallt förutom runt fötterna. Där är dom försmå! Så dom här minsta bebissockarna är nog bara att lägga undan snart och köpa nya.

Saknar mitt lilla troll också... Varje dag, varje minut han inte är här. Men på fredag kommer han och då stannar han i två veckor :-D lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0