Min bästa <3

Jag är så stolt över dig! Stolt över att kunna säga att du älskar bara mig. Stolt över att du var ett sånt fint stöd då lillan kom till världen. Över att du är så fin med henne och Alvin. Jag trodde jag visste vad kärlek var, men jag har haft fel fram tills jag träffade dig.
Alla småsaker du gör för mig får mig varje dag att förstå varför jag föll för dig. Det finns inga tvivel nånstans att det är dig jag ska vara med. All kärlek som jag känner för dig blir nästan överväldigad ibland och glädjetårarna kan komma. Glädjen över att äntligen har hittat det i livet som får mig att må bra. Som får livet att kännas bra även de sämsta dagar. Du säger alltid de bra sakerna då jag är nere och du stöttar alltid då jag behöver. Du är min klippa och min trygga famn.

Du är han. Min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0