Tisdag 6 mars

Slutade ett idag. Hämtade Rickard och Alvin och så åkte vi och gjorde lite ärenden. Vi åt middag tidigt, redan vid halv fyra. Så vi ska gofika så snart lilleman badat färdigt.

Vi hann hälsa på morbror Robin en sväng och kramas.

Sen vi kom hem har Alvin legat i sin hörna på bilmattan och lekt med bilar. Han hamnar som i sin egna lilla värld då han leker. Jag och Rickard har suttit bredvid och småpratat och myst.

Har hunnit tittat igenom lite gamla bilder från då jag väntade Alvin och framåt. Hittade även ännu fler bilder på magen då jag väntade lilleman. Såg nu att jag var betydligt större med Alvin än vad jag är nu. Och jag som tyckte jag var liten då! Men jag kan nog nästan säga att jag var dubbelt så stor! Galet.

Nu ska vi bada färdigt sen blir det mys en stund innan lilleman ska i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0