Fredagsmyyyss!

Igår fick jag "låna" Alvin ett par timmar. Vi var med Frida och Freya och hälsade på Sandra och hennes dotter. Det blev bus och lek ute i massor! Sen åkte vi hem, åt sallad till middag och jordgubbar till efterrätt. Efter det blev det en promenad hem till Kristian och lämna Alvin.

Rickard åkte och tränade. Då han tränat färdigt åkte vi på bio, mysigt värre!

Idag har älsklingen jobbat, skjutsade honom till jobbet imorse sen åkte jag hem och vilade några timmar innan jag hämtade Alvin. Då jag hämtat lilleman åkte vi till Statoil och åt mellis hos Morbror :-)

Sen har vi varit hemma och myst då det helt plötsligt började regna :/

Snart kommer vår man hem och då blir det att äta med Freya och Frida och familjen.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2012/pic_204025678.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2012/pic_204025678.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0