Lördag kväll

Somnade med lilleman vid halv ett. Älskling kom in och pussade på mig vid tjugo över ett. Då gick jag upp och gjorde mig ordning. Strax efter kom slarv ut från sovrummet för att kramas. Då vi vaknat till åkte vi iväg för att kolla på bilar, det var nån slags bilträff. Alvin var helt lyrisk! "kolla Rickard!!" var det enda han sa tror jag! ( som jag sagt förut, det är mestadels Rickard som gäller :-P)

Sen åkte vi och kikade vidare på motorcyklar. Handlade lite lördagsgodis och annat nödvändigt. Blev grillmiddag idag, mums! Medan älskling grillade fixade jag och Alvin till en bilväg på fönsterbrädan. Han kör alltid sina bilar där så jag trollade lite :-) han blev nöjd!!

Mys i soffan till Kung Fu Panda fick avsluta kvällen med lilleman. Mysigt värre!!

Blir snart sängen för mig då det inte blev så många timmar natten som var. Älskling har precis åkt iväg för att jobba en sväng. Det bästa är när han kommer hem och kryper nära nära och pussar på mig <3


Lilleman älskar att bli smekt på ryggen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0