Onsdag

Igår blev det mys hela dagen. Åkte omkring på lite affärer. Fyndade två par skor, nu kanske jag kan slänga mina otroligt trasiga men ack så sköna dojor...

Efter middagen, som bestod av grillat, blev det bullbak. Så nu finns det fika till de som behagar hälsa på :-)

Kvällen bestod av massa mys i soffan med den bästa <3

Idag blev det dejt på stan med Tora. Blev massa prat och gofika! Köpte mig nya leggings(äntligen!), har gått i mina trasiga länge nog nu. Blev ett linne också.

Köpte mig ett par nya converse också då de gamla är trasiga( har varit lat med skoköpandet trots älsklingens tjat om att jag ska köpa nya så jag inte får ont i fötterna). Men nu så finns det både promenadskor, finare skor och sommarskor!

Nu blir det fika och vila en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0