Onsdag

Jag lämnade lilleman vid 9. Sen åkte jag hem och slängde i en tvätt, dammade och plockade undan. Hängde sedan tvätten. Vid tolv tog jag och min älskling en lunchdejt, kanske en av de sista innan pytte vill ut. Blev lunch på stan. Inget märkvärdigt, huvudsaken var att vi fick umgås <3 han kommer inte hem förrän sent ikväll pga match så vi får ta de stunder vi kan.

Efter lunchen åkte jag och hämtade lilleman. Sen har vi myst på hemma fram till nu. Nu är vi hos "mormor och morfar" och ska äta middag. Alvin ville så gärna träffa morfar så jag bjöd in oss på middag :-)

Märkte i går kväll att magen sjunkit ner massor! Det syns och jag känner mig mest rent ut sagt fet... tur min älskling tycker jag är fin ändå. Han vet ju varför jag ser ut som jag gör :-) och snart har vi vår lilla kärlek hos oss! Som vi längtar! <3

Tog även tag i att färga håret igår. Äntligen! Men nu har det då fått en jämnare och finare blondfärg :-) skönt att ha det gjort innan liten kommer. För sen lär det inte vara det första man har att göra på listan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0