Rinnande bröst och värkande mage!

Igår var en härlig dag med sol. Vi satt på filgränd med grabbarna grus hela eftermiddagen i solen och njöt. Blev även grillat till middag. Sen hem då solen gått ner och såg film. Myspys!

Hela eftermiddagen igår hade jag sån smärta neråt och jag gissar på att pytte kanske fick för sig att borra sig ännu mer neråt. Kan hoppas att H*n fixerat sig och att det var det jag "kände". Får se på tisdag då vi ska till barnmorskan igen.

Det "rinner till" i brösten varje dag och har gjort de senaste veckorna. Rätt störande tycker jag, en sak då det "rinner till" då bebis ammas men inte nu innan. Men jag får väl se det som ett tecken på att dom funkar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0