Söndag och måndag

Igår var det soligt och fint, dock blåste det väldigt kallt. Vi var och kollade på fotbollsmatch, Alvin lekte ute i två timmar. Han var rätt himla trött och Somnade i bilen påvägen hem.

Vi åkte även och handlade... Det är väl det värsta som finns. Handla mat för massa pengar som sedan är borta på en vecka. Vi kom fram till att vi ska sluta äta ;-)

Idag fick jag sovmorgon medan pojkarna klev upp. Skönt och välbehövligt! Sover som en kratta om nätterna och inatt har varit extra besvärligt.

Hur kan man tappa bort kläder?! Har aldrig hänt förut så antingen spelar min gravidhjärna mig ett spratt eller så är det någon som tagit från tvättstugan. Känns så surt att köpa nya kläder som försvinner... Är rätt less på att behöva ha samma svarta långa linne varje dag nästintill... Det är det och mitt vita långa linne som jag kan ha just nu. Och det vita linnet är borta. Plus en randig ny tröja som jag nyss köpt.... Är det så att det är någon som tagit från tvättstugan lovar jag att bryta nacken av den människan! Saker kostar pengar!!
vart är respekten för andra människor då man har samvete att ta andras saker?! ( mm, jag är lite lätt upprörd.. Eftersom jag letat igenom HELA lägenheten, väskor osv efter just dom där plaggen ). Och tyvärr är jag sån som kommer att tänka på det där tills jag får nå svar... Blir jobbigt om jag inte får det ;-P

Nu blir det att leka vidare med mitt troll medan regnet öser ner ute.

I eftermiddag blir det barnmorskebesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0