Torsdag

"Mamma, vi måste köpa blommor till dej!"
Varför då undrar jag.
"För att du blir glad då!"

Älskade barn! Du vet verkligen vad du ska säga för att få mamma glad <3

Idag har varit en riktigt kämpig dag... Har knappt orkat hålls ögonen öppna, kroppen har känts som spagetti.
Somnade då jag hade lämnat Alvin på förskolan och sov i två timmar. Sov bra hela natten också än då är jag helt slut..
Var med lunch åt min älskling vid tolv, puss och kramkalas hann vi med också! <3
Sen vidare på sommarfest på förskolan. Vi stannade bara en liten stund innan vi åkte vidare och handlade. Min ork fanns verkligen inte till det men mat måste man ha... Nä det har varit en Blädag idag... Tur lilleman fått mig att le massvis av gånger!

Då pytte kommit tänker jag stänga in mig i lägenheten och bara vara vi. Tror jag ska låsa dörren och stänga av alla telefoner också... I minst en vecka! Lär inte vara populärt bland folk runt omkring men är det dom eller vi som fått barn? Så känns det nu iaf.. Men det är nog för att jag är så jäkla trött :/

Nu ska jag krypa tätt tätt intill min stora kärlek och bara njuta av hans lukt och se på film tills jag somnar <3

Han är den bästa för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0