Torsdag

Det regnar inte idag! Igår sov jag mellan 14 och 16, så himla skönt. Efter det åkte jag och älskling på affären, hämtade ut bilbarnstolen till pytteknytt, handlade lite och hyrde film. Då vi kom hem blev det middag och film i massor. Regnet öste verkligen ner så det var en perfekt filmkväll :-)
Idag blir det städ och tvättdag. Kanske tar mig en sväng till jobbet och lämnar in min tag och säger hej. Annars tar jag det till veckan då lilleman är på förskolan. Han kommer vara där 9-14 tisdag och onsdag sedan får han vara ledig. Han får vara ledig med mig hela veckan om han vill men jag tror att det mest skulle vara för min skull och inte hans isf. Han vill leka med sina kompisar. Så några timmar kan han vara där, om han vill :-)

Har letat skötväskan Alvin hade men utan resultat. Så i tisdags blev det att köpa en ny. Blev nöjd!:-)

Nu är det bara packning av BB väskan kvar. Sen kan du komma ut lilla ängel <3

Vi låg i sängen och diskuterade hur vårt lilla mirakel kommer se ut. Finns många tankar men ett är då säkert, h*n blir mest troligt mörk i hyn, brunögd med svart krulligt hår ;-) kan ju hoppas att h*n blir lite lik mig :-)

Nu är det lunchdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0