Vecka 37 <3

Idag går vi in i vecka 37. Nu är det bara 27 dagar till BF! Som vi längtar! <3

Det märks att det börjat bli trångt för pytteknytt nu, alla rörelser är inte sköna. Mycket tryck på nerver neråt så det strålar ut i benen. Känner mig som en valross ibland, vill helst inte gå ner och sitta på golvet, då får jag nästan ta hjälp upp ;-) himla sexigt att vara gravid ibland :-P tur min älskling tittar på mig varje dag och säger hur vacker jag är <3

Idag är det skit fint väder så vi ska ta oss en cykeltur ( kanske det enda ansträngande som inte får mig att somna ikväll klockan åtta...) till Biltema och inhandla grejer till bilen som såklart just nu behagar att gå sönder.

Inorgon kommer lilleman hit direkt på morgonen. Klockan 09 ska vi vara hos hjärtdoktorn, håller alla tummar och tår för att allt ser bra ut. Älskade barn <3 låt du få bli "frisk" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0