"Jag är ledsen för att jag inte är ledsen nånstans"

Igår hade vi en mysig eftermiddag med Frida ock Freya. Dom kom hit och åt middag med oss och barnen fick leka lite. Himla mysigt!!

Efter att dom åkt hem kom rickard hem från jobbet. Då blev det läggning av barn sen mys i soffan, blev dock en tidig kväll då vi båda var himla trötta.

Idag lämnade jag Alvin på förskolan klockan 09. Han tjatade från det att han klev upp tills vi var påväg att han ville åka till förskolan... Gullunge!
Då jag lämnat honom åkte jag hem och myste lite med älsklingen innan han drog till jobbet. Jag gick och la mig en stund med Alice, vi sov i ca 30 min sen ville hon upp. Då gjorde jag mig iordning sen drog vi ner på stan. Jag hade lite ärenden sen träffade vi fina Jaqcueline för lite mystid. Hittade lite saker till barnen och utnyttjade samtidigt mina rabatter.

Rickard hann komma hem, äta och sticka igen. Så jag och barnen har läst bok ock myst tillsammans innan dom somnade. Jag har hunnit träna och vikt all tvätt... Denna tvätt...

Älsklingen Kom hem med en present åt mig idag. Himla mysigt med presenter ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0