"Jag ska köpa vingar av pengarna"

Idag lämnade jag Alvin på förskolan strax efter 09. Sen drog jag och Alice iväg för besiktning av bilen. Den gick igenom på fel vi inte trodde den skulle göra! Så nu har vi bara ett fel att åtgärda och inte tre. Känns skönt. Efter det åkte vi ner på stan och mötte upp Hanna med sin lilla Freja. Det blev en hel del shopping och sen lunch. Alice har suttit i vagnen och pratat med alla människor som gått förbi. Gulliga unge! Hon har knappt klagat alls. Ändå var vi på stan i tre timmar... Hon kanske blir en shoppingtjej ;-)

Jag hittade en klänning till Alice som hon ska ha på dopet. Får se vad mannen i huset tycker om den. Jag fyndade ett par skor, en tröja( en ROSA) och ett linne. Alvin fick en adventskalender med Cars-figurer. Han blev jättenöjd!

Nu äter vi mellis och sen blir det mys i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0