Måndag

Älsklingen är på jobbet. Jag och barnen är hemma och myser. Det är så skönt att ha både lördag, söndag och måndag tillsammans med lilleman och mysa och komma in i våra rutiner och vår familj. Och de dagar han är på förskolan så blir det väldigt korta dagar. Han är där 06.15-17.00 varje dag sina pappaveckor så han kan behöva vila lite. Dessutom får vi massor av tid tillsammans.

Igår klickade jag hem en ny åkpåse till Alice. Det blev en bozz i färgen offwhite. Då sittvagnen är grön vill jag göra den lite mer "flickig". Dessutom verkar den varm och go!

Dopet är bokat! Så snart är vår lilla prinsessa döpt. Ska bli kul att ha vänner och familj samlade för en dag. Det är en del att planera och fixa innan. Så vi har det vi gör!

Hela förra veckan träffades jag och Rickard knappt nånting. Igår kväll var jag så trött så jag somnade i soffan klockan sju... Vaknade tio igen. Så vi fick nån timmas tid tillsammans iaf. Imorse då han kom och pussades hej då tittade jag upp på honom och insåg hur kär jag faktiskt är. Det gick ett pirr genom hela kroppen! <3

Och den här lilla donnan i detta hus lär sig fortare än fortast tror jag... Lilla vilddjur som far omkring som en virvelvind på golvet. Igår då jag gick in för att kolla till henne då hon sov, låg hon på mage och sov!

Nu blir det fortsatt mys med mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0