Söndag

Igår vid tolv åkte jag och gumman till Frida ock Freya och käkade lunch. Efter det drog vi ner på stan och fikade med Fridas kompis Martina. Vid tre åkte vi vidare ut till Holmsund där vi spenderade eftermiddagen/kvällen med Annelie. Vi åt middag på kajutan. Vi var hemma vid 20.30. Alice hade såklart somnat i bilen men det var bara att flytta över henne till sin säng så fortsatte hon sova. Jag fick prata med min älskling en sväng också. Mys!

Gick i säng lite väl sent...

Imorse klev vi upp vid 08. Myste på hela morgonen. Sov en stund med Alice där vid halv tio. Sen drog vi till brorsan som bjöd på pannkakslunch. Så nu är vi här. Både tindra och Alice sover.

Ikväll kommer min älskling hem. Oj vad jag saknar honom.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0