Tisdag

Igår blev det inte många knop gjorda... Drog ut på en powerwalk strax innan tolv, gick 40 min och sen hem. Ställde Alice på balkongen men hon vaknade. Så jag gav henne mat och sen somnade hon om, även jag... Och vaknade 4 timmar senare :-/ det var inte riktigt min plan. Vakna precis då älsklingen kom hem... Alvin kom förbi och kramade på oss en sväng också, mysigt!!
Mogge och Sandra kom förbi, trevligt!! :-D
Då dom åkt hem gjorde älsklingen middag och sen blev det mys i soffan. Alice duschade med mig runt halv sju sen däckade hon i Rickards famn, hon var så trött!
Så hon sov innan sju. Rickard drog och tränade vid 20. Då han kom hem myste vi lite sen gick vi och la oss.

Idag klev vi upp runt 07. Åt frukost med Rickard innan han drog till jobbet. Mysigt! Efter det har vi hunnit möblera om Alvins rum, slängt i en tvätt, skruvat upp lampor på väggen och dammsugit. Nu sover gumman i min famn och jag ska se tv.

Blir en prommis idag med! Solen skiner!

Finaste prinsen!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0