Torsdagkväll

Eftermiddagen har bestått av mys med familjen. Städat och lagat mat tillsammans. Alvin tycker om att hjälpa till. Nu är det städat ock fint inför helgen. Sängarna är renbäddade, kylskåpet är fullt, tvätten tvättad. Så jag och gumman kan bara njuta tillsammans hela helgen!

Jag har haft ett paket gelekit liggandes länge nu, har inte orkat ta mig tiden att fixa dom. Men nu provade jag ikväll så jag vet om jag blir nöjd inför dopet. Det blir självklart bättre om man går till salong men den orken och tiden har jag inte nu. Så vi får se hur länge dom här håller.

Jag har även tränar på maskinen idag. Jag började lugnt i 20 min. Shit, konditionen är inte på topp!! Men det ska det bli ändring på! Vi har möblerat om vardagsrummet så vi skulle få plats med maskinen så vi gjorde en träningshörna, la dit en matta och gjorde det lite inbjudande. Då kanske man blir lite extra peppar på att träna! Rickard har sina hantlar där med.

Snart kommer älsklingen hem från träningen, då blir det mys i mängder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0