Äntligen fredag!

Det blev ingen promenad igår... Jag och Alice somnade på soffan tillsammans, Myspys! Sen drog vi till Julia och hälsade på. Samtidigt som jag parkerade bilen så ringde Rickard. Vi pratade på och jag frågade vart dom st och jobbade. Han svarade Haga, några hus ifrån Julia. Tänkte inte mer på det och så kommer jag runt hörnet och där står han! :-D då höll dom på att flytta ut lägenheten i trapphuset bredvid Julia :-P han hade ingen större koll på vart hon bor tydligen :-P både jag och Alice fick oss massa kärlek och sen då vi skulle åka hem så åkte vår älskling med oss hem.

Efter jag lagt Alice igår tog jag mig ett långt bad. Skönt som tusan! Det var längesen.

Idag är det fredag. Solen skiner. Lilleman kommer. Kan inte bli bättre! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0