Bu!

Igår kom älskade lilleman hit igen! Det blev mysfredag med hela familjen. Barnen somnade runt 19 och sen blev det mys med mannen i soffan tills jag somnade ;-)

Jag och barnen klev upp runt 07.30 imorse. Då blev det mys en stund i soffan sen frukost. Rickard fick sovmorgon eftersom att han ska jobba inatt. Men han kom upp runt 10 ändå :-)
Han gjorde lunch åt oss till elva sen la jag Alice i vagnen och rullade ut henne på balkongen så hon fick sova. Jag gick och la Alvin och somnade såklart själv också... Vaknade av dammsugaren och gick upp. Då var älsklingen i full fart med att städa köket, från golv till tak. Fy så skönt att det är gjort! Underbara man jag har som tar egna initiativ :-)

Då Alvin vaknat tog vi oss en promenad till affären för att handla lördagsgodis. Då vi kom hem läste jag och Alvin en massa böcker. Jag hjälpte Rickard med att klippa sig. Sen gjorde älsklingen middag åt oss och efter det drog han på jobb och jag och barnen gick till Frida och Freya för att "spöka" :-) dom blev himla fina efter lite smink och accessoarer. Även jag och Frida drog på med lite sminkning ;-P vi blev så snygga så :-D
Vi gick och knackade dörr och barnen fick sig lite godis. Vi var ute i ca en timma och då vi var påväg hem var Alvin himla trött. Då var klockan 20. Han åt lite av godiset sen ville han sova. Alice sover också.

Jag sitter och ser tv men funderar på att krypa till kojs och vänta på varma kramar och pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0