Efter regn kommer solsken!

Idag klev vi upp halv åtta. Gjorde oss färdiga och drog till sjukhuset. Rickard var där för att ta en massa prover och grejer för att få reda på vad för "sjukdom" han har och hur han kan förebygga sina anfall. Så nu får vi vänta i ca två veckor men sen ska vi förhoppningsvis få ett svar! Herregud, karln har gått med det här i 10 år utan att kolla upp det, ibland är det så att man måste ta dom i handen och släpa med dom. Alice var så duktig hela tiden. Och alla, precis alla dom gick förbi stannade och "gullade" med henne. Söta barn! Tänk att du blev så söt att folk stannar för att se på dig lite extra ;-)

Efter det åkte vi ner på stan och fixade glajjor till mig. Gjorde koll både för linser och glasögon. Så jag fick med mig linserna jag provade så nu ser jag prima! Glasögonen kommer om två veckor. Nu kanske jag slipper huvudvärken.

Så vi Kom inte hem förrän vid halv fem. Då däckade både jag och Alice i soffan. Snart är det grötdags för fröken Söderqvist sen film för oss vuxna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0