Lördag

Idag har varit en riktig fixardag! Känns förjävla skönt om jag får säga det själv! Har fått upp gardiner, lagat gardinfästen, handlat, tvättat, vikt tvätt, satt upp tavlor, målat färdigt ett skåp, rensat undan en massa skit. Imorgon blir det bakning för fulla muggar inför lillemans dag på måndag. Ska även dammsuga och moppa.

Har även köpt en matstol till Alice idag. Den blev alldeles utmärkt även om hon måste sitta på en kudde för att nå över bordskanten ;-) lilla lilla gumman :-)
Hon är nöjd över att få sitta med oss och hon åt gröt mycket bättre i den där :-)

Nu har Rickard precis dragit på jobb och jag har gett Alice en slurk. Nu ska jag vika den sista tvätten sen slänga mig i soffan. Eller så fortsätter jag städa ;-) när man väl har ett städil så är det bara att hänga på! För man vet aldrig när den orken kommer igen :-P

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2710949/images/2012/pic_50708bb2ddf2b329bc00310f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0