Måndag...såklart...

Båda kidsen somnade 19 igår... Vilket såklart resulterat i tidig uppgång på båda... Jag är sååå trött! Både jag och Rickard gick till sängs vid 21 igår, vi tänkte vi skulle se film i sängen men jag somnade himla gott på min älsklings bröst medans han pussade på mig. Mys! Han är den bästa!

Vet inte riktigt vad Alice har börjat med men roligt är det :-P ligger hon på mage på min mage så trycker hon ner ansiktet i bröstet på mig och skriker :-D det ser himla roligt ut och hon verkar själv tycka det är roligt för hon skrattar efteåt. Lilla tokfian!

Nu blir det frukost. Lilleman var uppe innan 06.... Tur han kliver upp själv, sätter på tvn och väcker mig sen då han vill nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0